Wymiany, zwroty, reklamacje

Zawsze staramy się, aby sprzedawany przez nas towar spełniały wszystkie oczekiwania naszych klientów. Jeśli jednak z jakiegoś powodu nie są Państwo zadowoleni z zakupu to istnieje możliwość dokonania wymiany / zwrotu / reklamacji.

Każdemu naszemu Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Czas ten liczy się od dnia odebrania zamówionego towaru. Możliwość odstąpienia od umowy wygasa po tym czasie. W celu skorzystania z tego prawa należy poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy drogą e-mailową. Od tego momentu mają Państwo 14 dni na odesłanie towaru na adres: Sara Gawron, os. Dywizjonu 303 26/2, 31-873 Kraków.

Do odsyłanego towaru należy dołączyć rachunek oraz pismo o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

GOTOWY FORMULARZ ZWROTU MOGĄ PAŃSTWO POBRAĆ « TUTAJ »

W celu zachowania terminu odstąpienia od umowy, wystarczy, aby nadali Państwo przesyłkę, wraz z dołączonym do niej formularzem, przed upływem terminu 14 dni. Przesyłkę mogą Państwo nadać dowolnym przewoźnikiem.  Zalecamy odsyłać towar metodami z potwierdzeniem nadania – brak potwierdzenia nadania w przypadku zaginięcia przesyłki może uniemożliwić rozpatrzenie zwrotu. Koszt zwrotu towaru ponosi Klient. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Towar musi być w stanie nienaruszonym, nieuszkodzonym, bez śladów użytkowania, z wszystkimi elementami (np. metkami, itp.). Zwracany towar należy również odpowiednio zabezpieczyć i zapakować w taki sposób, aby nie uległ zniszczeniu w trakcie transportu.

W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowę uważa się za niezawartą. Zwrot płatności jest wstrzymany do momentu otrzymania towaru z powrotem. Nie później niż w terminie do 14 dni od dnia otrzymania towaru wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy nastąpi zwrot pieniędzy. Zwrot obejmuje koszt towaru oraz kwotę najtańszej dostępnej formy dostawy. Jeśli w trakcie składania zamówienia wybrali Państwo inną formę dostawy, niż ta najtańsza, to Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowo poniesionych kosztów. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu tego samego sposobu, który został wybrany w trakcie składania zamówienia.

W przypadku, w którym odesłany towar okaże się uszkodzony lub będzie posiadał ślady użytkowania, wykraczające poza zakres zwykłego testowania towaru (czyli nastąpi zmniejszenie wartości towaru), Sklep zastrzega sobie prawo do skorzystania z przepisów regulujących kwestię odszkodowania przysługującego przedsiębiorcy. Oszacowanie szkody może stanowić część lub całość kwoty (w przypadku całkowitego zniszczenia rzeczy) odpowiadającej wartości towaru.  Odszkodowanie zostanie potrącone z kwoty, którą Sklep jest zobowiązany zwrócić klientowi w wyniku odstąpienia przez niego od umowy sprzedaży.

Jeśli w terminie dwóch lat od daty zakupu stwierdzona zostanie niezgodność towaru z umową mogą Państwo skorzystać ze swoich uprawnień do reklamacji. Reklamacji wadliwego towaru należy dokonać w taki sam sposób, jak w przypadku zwrotu. Towar należy odesłać na nasz adres wraz z formularzem.

GOTOWY FORMULARZ REKLAMACJI MOGĄ PAŃSTWO POBRAĆ « TUTAJ »

Na rozpatrzenie reklamacji przewidujemy czas do 14 dni. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy towar. Jeśli nie będzie to możliwe Sklep zwróci Państwu poniesiony koszt transakcji lub zaoferuje inny, dostępny aktualnie w ofercie, towar do wyboru.

Istnieje również możliwość wymiany towaru na inny rozmiar / kolor. W tym celu prosimy o kontaktowanie się ze sklepem za pomocą e-maila: sklep@mrsgawronboutique.pl.