FAQ

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Państwa pytania, dotyczące dokonywania zakupów w naszym sklepie.

Zamówienie

Czy muszę posiadać konto w sklepie, aby złożyć zamówienie?

Nie. Zakupy w naszym sklepie możesz zrobić bez rejestracji.

Czy będę mieć jakieś korzyści z założenia u Was konta / zapisania się do Newslettera?

Posiadanie konta w naszym sklepie pozwala na łatwiejszy i szybszy sposób dokonywania zamówień. Możesz na stałe zapisać swój adres dostawy, dodawać produkty do obserwowanych, a także jeśli zapiszesz się do newslettera być na bieżąco ze wszystkimi promocjami i nowym asortymentem.

Nie opłaciłem/am jeszcze swojego zamówienia. Gdzie znajdę link do płatności lub numer konta?

W e-mailu potwierdzającym zamówienie znajduje się link do płatności. Nasz numer konta znajdziesz również w zakładce “Płatności“. Pamiętaj, aby w tytule przelewu podać numer zamówienia. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem wpłynięcia środków.

Ile mam czasu na opłacenie zakupów?

Zakupy należy opłacić do 7 dni od daty złożenia zamówienia.

Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Zamówienia czekają 7 dni na opłacenie, jeżeli wpłata do nas nie dotarła to system automatycznie anulował zamówienie.

Jaki jest status mojego zamówienia?

Po każdej zmianie statusu zamówienia otrzymasz powiadomienie na podany przez Ciebie w trakcie składania zamówienia adres e-mailowy. Status swojego zamówienia możesz sprawdzić również na swoim koncie klienta w zakładce “Moje zamówienia“.

Nie otrzymałam powiadomienia o złożeniu zamówienia, ani o jego dalszych etapach realizacji.

Prosimy o sprawdzenie folderu “Spam”. Jeżeli tam również nie ma żadnego powiadomienia to prawdopodobnie zamówienie nie zostało złożone lub został podany błędny e-mail podczas rejestracji. W celu ustalenia przyczyn prosimy o kontakt poprzez e-mail sklep@mrsgawronboutique.pl.

Czy mogę dokonywać zmian w swoim zamówieniu?

Możesz zmienić swoje zamówienia jedynie do momentu, w którym ma ono status “W trakcie realizacji”. Po zmianie statutu zamówienia na “Zrealizowane” zmiana jest niemożliwe. W celu zmiany zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej poprzez e-mail sklep@mrsgawronboutique.pl.

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu, w którym ma ono status “W trakcie realizacji”. Po zmianie statutu zamówienia na “Zrealizowane” anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej poprzez e-mail sklep@mrsgawronboutique.pl.

Płatność i dostawa

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Niestety nie, na ten moment prowadzimy tylko sprzedaż wysyłkową.

Jak długo trzeba czekać na przesyłkę?

Wszystkie zamówienia są przez nas realizowane w ciągu 1-2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. Do tego czasu należy doliczyć czas transportu, który wynosi zazwyczaj od 1 do 2 dni roboczych na terenie Polski.

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka, wybraniu kraju dostawy i wybraniu interesującej Cię formy dostawy.

Czy wysyłacie paczki za granicę?

Tak. Jeśli paczka ma zostać wysłana do kraju, którego nie uwzględniliśmy « TUTAJ » to koszt ustalany jest indywidualnie. W tym celu prosimy o kontakt e-mailowy.

Jaki jest koszt wysyłki i czas dostawy za granicę?

Koszt wysyłki i czas dostawy znajdziesz « TUTAJ ».

Mieszkam za granicą, jak mogę zapłacić za zakupiony towar?

Zapłaty można dokonać za pomocą systemu PayPal.

Moja przesyłka została uszkodzona. Co mam zrobić?

W sytuacji, gdy przesyłka została doręczona do Ciebie przez Pocztę Polską lub kuriera firmy DPD masz obowiązek zaznajomić się przy doręczycielu ze stanem przesyłki. Jeżeli zauważyłeś/aś, że przesyłka mogła zostać uszkodzona spisz przy doręczycielu Protokół zniszczenia paczki i oddaj go doręczycielowi. Następnie skontaktowanie się z nami poprzez e-mail sklep@mrsgawronboutique.pl. W momencie, gdy nie zgłosisz faktu natychmiast przy doręczycielu może nie być już możliwości reklamacji przesyłki.

W sytuacji, gdy przesyłka została doręczona do Paczkomatu masz obowiązek zaznajomić się z jej stanem jeszcze przy Paczkomacie. W jednym z kroków odbioru z Paczkomatu komputer zapyta Cię czy z paczką jest wszystko w porządku. Należy wybrać opcję uszkodzenia paczki i umieścić ją z powrotem w Paczkomacie. Następnie skontaktowanie się z nami poprzez e-mail sklep@mrsgawronboutique.pl. W momencie, gdy nie zgłosisz faktu natychmiast przy Paczkomacie, może nie być już możliwości reklamacji przesyłki.

Produkty

Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

W opisie każdego produktu znajdziesz wymiary dla poszczególnych rozmiarów.

Czy dany produkt będzie dostępny ponownie?

Dostawy w naszym sklepie odbywają się regularnie, jednak czasem może zabraknąć najbardziej popularnych rzeczy w naszym asortymencie. Polecamy skorzystać z opcji “Powiadom mnie o dostępności”, która umożliwia otrzymanie informacji o ponownej dostępności bezpośrednio na e-mail. Zapisać się na powiadomienie możesz w zakładce produktu klikając w okienko “Powiadom mnie o dostępności” i podając swój adres mailowy.

Wymiana, zwrot, reklamacja

Chcę zwrócić towar. Czy mogę to zrobić i jak to zrobić?

W ciągu 14 dni od daty odebrania zamówienia możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony, ani uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Cała procedura zwrotu jest opisana w « TEJ » zakładce.  Do paczki dołącz rachunek oraz  czytelnie wypełniony formularz zwrotu Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu odebrania przez nas Państwa przesyłki.

Ile mam czasu na zwrot lub wymianę towaru?

Czas na zwrot i wymianę to maksymalnie 14 dni od daty otrzymania paczki.

Czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?

Status zamówienia możesz sprawdzić w panelu “Moje zamówienia”. Po odebraniu przez nas paczki otrzymasz również powiadomienie na swój adres e-mail przypisany do zamówienia.

Kiedy otrzymam pieniądze za zwrócone ubrania?

Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni od zmiany statusu zamówienia na “Zamówienie zwrócone”. Zwrotu dokonujemy na numer konta, z którego dokonano wpłaty.

Inne

Czym są “Obserwowane”?

Obserwowane to zakładka, do której możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

Co to są “Kody rabatowe”?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Czy moje dane są chronione?

Państwa dane są chronione zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Wszystkie informacje na temat ich wykorzystywania znajdą Państwo « TUTAJ ».